Stålsätta sig inför det oemotståndlig

10 april 2010

Idag var ännu en dag på jobbet en lördag kan ibland vara stillsamma men detta var inte fallet denna dag. Det var en lördag då det alltid fanns något att göra. På arbetsplatsen fanns det givetvis en stor godisskål, här gick det utmärkt att vara ståndaktig och inte ta en enda bit på hela dagen. Skapligt nöjd jag kände mej efteråt när jag begav mig hem på cykeln.

På kvällen var vi bortbjudna på grillkväll, trots att vädret denna dag var mulet och lite rått. Vi fick en fantastisk god middag och till efteråt bjöds det på en hallonpaj, med hallonsorbet och någon god botten. Denna kvällen gick maten lite överstyr och mitt begär bestämde över mig. Men oj så gott det var.

Ingen träning denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0