Lilla Linnea är så söt

12 april 2010

Pratade med min bror och hans sambo igår och sa att de skulle titta förbi idag på väg hem, efter en veckas semester. Detta skulle bli roligt och härligt då de har en liten tjej som är ett halvår gammal, och hon är så söt. Som jag har skrivit tidigare, är det ok att äta kaka när det bjuds. Och min familj är verkligen en fikafamilj, alla i den och det finns inget undantag.

När de kom till mig i linköping hade de självklart köpt en vaniljbulle och en biskvi som jag skulle få. Och eftersom de bjöd åkte kakan och bullen ner i magen. Det var gott! 

När besöket hade åkt blev det ingen lunch för mig, utan det som blev mitt nästa intag till magen var middagen. Detta innan jag skulle åka och jobba ett nattpass. Under natten så åt jag vindruvor och apelsin med keso, jättegott och fräscht.

Precis innan jobbet hann jag även med att köra ett träningspass, det blev både styrka för ryggen och kondition.

Styrka
Chins: 10,5,4
Sittande latsdrag med smalt grepp: 73kg - 6,5,4
Marklyft: 60kg, 3 set, 10 ggr
Sittande rodd i maskin: 50kg, 3 set, 10 ggr

Kondition
Crosstrainer: 20 min, level 8, medelstride 138.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0