En kaka till

8 april 2010
Idag var dagen då jag inte behövde åka till jobbet för jag var ledig. Åh vad skönt att vara ledig, det finns mycket att engagera sig i när man är ledig.

På em träffade jag en kollega hemma hos mig och vi fikade, självklart hade han köpt mig sig en riktigt god kaka - en biskvi - och den slank ner snabbt i sockermagen :) God var kakan och lite kaffe till det. Efter det tog vi en liten fotorunda ute i det lite mulna vädret med några regndroppar.

På kvällen följde jag med min blivande fru till gymmet för att köra ett kort och intensivt gruppträningspass på 30 min för att bli smärt och snygg till bröllopet. Efter 30 min där vi tränade - ben, rygg, biceps, bröst och axlar, gick jag vidare upp till crosstrainern där jag ställde mig och körde 15 min.

Styrka
30 min bodypump

Kondition
Crosstrainer: 15 min, level 8, medelstride 136

Tredje dagen blev en kaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0