Dagen som gick 6 april

6 april 2010

Idag var dagen då mitt liv skulle bli mer hälsosamt, mindre onyttigheter och mer rörelse för min kropp. Det börjar strålande tycker jag fram till på eftermiddagen då en av mina kära kollegor har bakat en helt vidunderlig morotskaka. När det bjuds passar jag på, jag tänker inte handla onyttigheter till mig själv. Jag klarade mig ifrån att ta fler än 1 bit åtminstone, men det skulle ju inte varit fel att ta ytterligare än. Tack för kakan!

Efter detta begav jag mig till gymmet där mitt träningspass bestod av
Styrka
Stående Bicepscurl: 20 kg x 10 rep x 3 set
Stående Bicepscurl med rak stång i Cablecross: 46 kg x 10 rep x 3 set
Omvänd skivstångscurl: 21 kg x 10 rep x 3 set
Kondition
Rodd: 2 min intervaller x 5, vilopaus 1 min
Cykel: 1 min intervaller, level 12 x 5, vilopaus 1 min, level 9

Det var den första dagen och första träningspasset. En kaka slank ner i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0