Andra dagen på mitt nya liv

7 april 2010

Idag var andra dagen på mitt "nya liv". Under arbetspasset idag fanns det inga frestelse som kunde locka sig ner till min magsäck. Stolt var jag över detta. En apelsin fann ner och den var saftig och god, precis som apelsiner ska vara. Efter arbetet åkte jag ner till gymmet för att köra ett pass.

Mitt träningspass idag blev bröst och lite kondition.
Styrka
Bänkpress: 60 kg x 10 rep x 3 set
Sittande cablecross: 23 kg x 10 rep x 3 set
Stående cablecross: 18 kg x 10 rep x 3 set
Bänkpress på lutande bänk: 30 kg x 10 rep x 3 set
Dips: 10 st, 5 st, 4 st
Kondition
Crosstrainer: 15 min, level 8, medelstride på 140

Andra dagen avslutades med lite fruktsallad när jag kom hem, fantastisk gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0