Tröjtryck!

Dagens morgonvikt
Vikt: 90,9 kg
Fett: 23,6% Muskler: 46,6% Vatten: 58,4%

PASS 8 - HIIT crosstrainer
Uppvärmning: 4 min
Intervaller: 30 st
Intervaller: 30 x 30 sek
Nivå: 20 i arbete, 5 i vil a

ABS
30 min

Idag körde jag på igen och det gick bra orkade köra alla 30 intervaller. Problemet idag var att maskinen jag stod på var väldigt instabil så jag fick byta efter 15 intervaller. Det kändes som den skulle braka sönder och det lät som det var ett tåg som åkte. Efter passet körde jag ett pass på gymet som heter ABS där man tränar mag och ländrygg detta var jobbigt. Imorgon orkar jag nog köra ett nytt härligt pass. Har funderat på att trycka upp en tröja med gssons.blogg.se bara för att göra lite reklam. Men jag tror inte det. Ha en bra kväll. Lämna gärna en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0